سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

طاهر
با سلام در این وبلاگ اماده ی تبادل لینک با همه هستیم کسانی که مایل به تبادل لینک می با شند مارا با عنوان -------پیامک کده ------ لینک کنند بعد در بخش نظرات خبر بدهند تا انها را لینک نماییم با تشکر مدیر سایت
RSS Feed
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 53371

پیامک کده
شنبه 89/6/27 :: 1:13 صبح ::  نویسنده : طاهر      

 

اشک های نیومدنت روی گونه هام ماسیده ، نبوسیم نمک گیر میشی . . .


قلب من با قلب تو خورده گرهنکنه ناز کنی ، باز کنی این دو گرهدو کلام حرف حساب باهات دارم ، می خوام بگم با معرفت دوست دارم


ز مرگم هیچ نمی ترسماگر دنیا سرم ریزداز این ترسم که بعد از من گلم را دیگری بوسد . . .


همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او، و همیشه قسمتی از غم های کسی باش نه دلیل او ( زرتشت )


وقتی تو پیروز میشی من با غرور به همه میگم : هی اون دوست منه !اما وقتی میبازی کنارت میشینم و میگم : هی من دوست توام . . .


قلب من با قلب تو خورده گرهنکنه ناز کنی ، باز کنی این دو گرهدو کلام حرف حساب باهات دارم ، می خوام بگم با معرفت دوست دارم


دیشب فرشته ای فرستادم تا از تو مواظبت کند اما وقتی رسید تو خواب بودی زود برگشت و گفت هیچ فرشته ای نمی تواند مواظب فرشته ای دیگر باشد


من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجودت و به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و دیگری تو . من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو .من این دنیا را برای دو چی میخواهم یکی تو و دیگری با تو.


دوستت دارم قد یه بشکه بنزین، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین، روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین .


اگه دیدی تو آسمون هیچ ستاره ای نیست ناراحت نشو خودم حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم تا بشم تک ستاره ی دلت


فریاد من سکوت کردن است… ابراز عشق من قهر کردن است… شادی من گریه کردن است .


اگه من و تو دوتا برگ باشیم، هنگام خزان من زودتر از تو میشکنم تا زمانی که می افتی در آغوشم بگیرمت


خنده بر لب می زنم تا کس نداند حال من ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت.


از خدا پرسیدم چی دوست داری ؟ گفت : سخاوت .

دیوانه گفت : حماقت .

غم گفت : ملامت .

کوه گفت : صلابت .

معشوق گفت : نگاهت .

فدای تو که گفتی : رفاقت .


من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار ،به حوالی بی کسی قدم بگذار !

خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو ! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، کناربید مجنون خزان زده و کنارمرداب آرزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابی


راز تو اسیر توست ، فقط تا لحظه ای که آن را بر زبان نیاوری و فاش نسازی . اما به محض این که رازت را فاش کنی، از آن پس تو اسیر آن می شوی


باید که مهربان بود ، باید که عشق ورزید ، زیرا که زنده بودن ، هر لحظه احتمالیست


بوسه ابتکاریست از طبیعت ، برای زمانیکه احساس در کلام نمی گنجد . . . میبوسمت


دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست ، جای چشم ابرو نگیرد ، گرچه او بالاتر است

مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم ...


برنگرد،
که بر نمی گردی تو هیچوقت
نمی خواهمم داشته باشمت،نترس
فقط بیا
در خزان خواسته هام
کمی قدم بزن
تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است ...


امشب تمام حوصله ام را در یک کلام کوچک از تو خلاصه کردم ، ای کاش می شد یک بار ، تنها همین یک بار تکرار می شد! تکرار ...


وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته ی آن را می خرد
پس چرا من به دست کسی که دلم را شکست بوسه نزنم ؟ !


رفتی دلم شکستی این دل شکسته بهتر پوسیده رشته ی عشق از هم گسسته بهتر
من انتقــام دل را هرگز نگیرم از تو این رفتــه راه ناحــق در خون نشسته بهتر


کاش گل بودی تا به تلافی همه ی بدیهایت تو را پرپر میکردم


چند روز پیش نشستم خلوتمو کشیدم ... دیدم تو خلوته من دیگه جایی نداری ...


شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت , دوریت آمد به یادم , هستیم آتش گرفت.


قلب من تقدیم به کسی که هر از گاهی یادی از دل خسته ما می کند .


ما که همسایه اشکیم ولى با دل تنگ ... گر لبى خنده کند یاد شما مى افتیم .


دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست
شکسته باد آن که دلش این چنین می خواست ...


شانه هایم زیر بار غم شکست
شاخه های سبز امیدم شکست
عشق ما در شیشه فرهاد بود
عشق شیرین ریشه اش در باد بود
هیچ کس حرف صداقت را نزد
هیچ کس دل را بر این دریا نزد
یک نفر امروز در چشمم شکست
یک نفر بار سفر بست و گسست
یک نفر با خاطراتم دور شد
یک نفر با قصه ها محشور شد


در این بازار نامردی به دنبال چه می گردی ... ?
نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی ...
برو بگذر از این بازار ، از این مستی و طنازی ...
اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی


مهم نیست که او مال تو باشد ... اگر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند و صدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد مهم نیست که او مال تو باشد مهم این است؛ که فقط باشد زندگی کند لذّت ببرد و نفس بکشد


کاش هرگز در محبت شک نبود
تک سوارمهربانی تک نبود
کاش بر لوحی که بر جان دل است




موضوع مطلب : اس ام اس جدید، اس ام اس عاشقانه جدید، اس ام اس غمگین جدید، اس ام اس رومانتیک عاشقانه، پیامک عاشقانه غمگین و رمانتیک، sms عاشقانه، اس ام اس لاو جدید، sms asheghane، اس ام اس دلبری، اس ام اس love، اس ام اس دلگیری، پیامک جدید داغ روز، اس ام اس عاشقانه ملوس